Найбільшою групою, яка входить до поняття «діти з особливими
освітніми потребами» є діти з особливостями (порушеннями)
психофізичного розвитку.
Діти з особливостями (порушеннями) психофізичного розвитку
мають відхилення від нормального фізичного чи психічного
розвитку, зумовлені вродженими чи набутими розладами.
Залежно від типу порушення виокремлюють такі категорії дітей:
- з мовленнєвими порушеннями;
- з порушеннями слуху (глухі, оглухлі, зі зниженим слухом);
- з порушеннями зору (сліпі, осліплі, зі зниженим зором);
- з порушеннями інтелекту (із затримкою психічного розвитку,
розумово відсталі);
- з порушеннями опорно-рухового апарату;
- зі складною структурою порушень (розумово відсталі сліпі чи
глухі; сліпоглухонімі та ін.);
- з гіперактивністю з порушенням уваги;
- з раннім дитячим аутизмом.
Немає коментарів:
Дописати коментар