Про нас


Етичний кодекс вчителя-логопеда


Вчитель-логопед:
  Ø    повинен     любити      свою професію,  постійно     цікавитись її досягненнями і проблемами;
  Ø    завжди пам’ятати про специфіку своєї професії і враховувати її у своїй діяльності;
  Ø    усвідомлювати відповідальність за результати своєї діяльності;
Ø    уміти виявляти гнучкість свого ставлення до дітей, бути толерантним;
Ø    сприймати дитину, прагнути розуміти її потреби, інтереси; постійно сприяти розвитку того, що становить основу її загальнолюдської сутності;
Ø    визначати своєрідність, неповторність кожної дитини, завдяки чому вона стає індивідуальністю;
Ø    вміти осягати душевний стан, переживання дитини, розуміти її емоційну мову, реагувати на її психологічний стан;
Ø    розуміти психологічний настрій, приховані мотиви, душевне сум’яття дітей з особливими освітніми потребами;
Ø    проявляти толерантність спокійне ставлення до нетипової поведінки дитини, нечіткого мовлення, або його відсутністю;
Ø    проявляти терпимість, стійкість до стресу, невизначеності, конфліктів;
Ø неупереджено, об’єктивно ставитись до дітей, абстраговано від особистісних симпатій або антипатій;
Ø    бути впевненим у прогресі в розвитку дитини, вірити в її можливості;
Ø    не ставити завищених вимог до дитини, очікувати від неї більш високих результатів,   які вона не здатна досягти, а зміцнювати все позитивне, що є у неї;
Ø    спрямовувати педагогічну діяльність на розкриття сильних сторін дитини та її можливостей;
Ø    підтримувати моральний стан дитини, звертати увагу навіть на незначні позитивні зрушення у навчанні;
Ø    співпрацювати з сім’єю, з іншими фахівцями;
Ø    ефективно взаємодіяти з колегами;
Ø    формувати толерантні стосунки в дитячому колективі;
Ø    вміти дотримуватися конфіденційності інформації та особистих таємниць дитини.

Немає коментарів:

Дописати коментар