Етичний кодекс вчителя-логопеда
Вчитель-логопед:
Ø повинен любити свою професію, постійно цікавитись її досягненнями і проблемами;
Ø завжди пам’ятати про специфіку своєї професії і враховувати її у своїй
діяльності;
Ø усвідомлювати
відповідальність за результати своєї діяльності;
Ø уміти
виявляти гнучкість свого ставлення до дітей, бути толерантним;
Ø сприймати
дитину, прагнути розуміти її потреби, інтереси; постійно сприяти розвитку того,
що становить основу її загальнолюдської сутності;
Ø визначати своєрідність, неповторність кожної
дитини, завдяки чому вона стає індивідуальністю;
Ø вміти
осягати душевний стан, переживання дитини, розуміти її емоційну мову, реагувати
на її психологічний стан;
Ø розуміти
психологічний настрій, приховані мотиви, душевне сум’яття дітей з особливими
освітніми потребами;
Ø проявляти
толерантність спокійне ставлення до нетипової поведінки дитини, нечіткого
мовлення, або його відсутністю;
Ø проявляти
терпимість, стійкість до стресу, невизначеності, конфліктів;
Ø неупереджено,
об’єктивно ставитись до дітей, абстраговано від особистісних симпатій або
антипатій;
Ø бути
впевненим у прогресі в розвитку
дитини, вірити в її можливості;
Ø не ставити
завищених вимог до дитини, очікувати від неї більш високих результатів,
які вона не здатна досягти, а
зміцнювати все позитивне, що є у неї;
Ø спрямовувати
педагогічну діяльність на розкриття сильних
сторін дитини та її можливостей;
Ø підтримувати
моральний стан дитини, звертати увагу навіть на
незначні позитивні зрушення у навчанні;
Ø співпрацювати з сім’єю, з іншими фахівцями;
Ø ефективно
взаємодіяти з колегами;
Ø формувати
толерантні стосунки в дитячому колективі;
Ø вміти
дотримуватися конфіденційності інформації та особистих таємниць дитини.
Немає коментарів:
Дописати коментар